Cele mai bune si mai amuzante bancuri cu moldoveni

 Cele mai bune si mai amuzante bancuri cu moldoveni

Moldoveanul la facultate intarzie la un curs.
- Baiete, sa stii ca te-am pus absent.
- Va rog sa ma stergeti, dom' profesor, ca am fost la closet.
- Cere-i asta decanului ca eu nu am voie...
----------
Un moldovean merge cu gloaba la târg.
– Cum trage calul ăsta la căruţă, bade?
– Nu prea trage.
– Dar la plug, trage?
– Nu prea.
– O fi bun de călărit?
– N-aş crede.
– Păi, atunci de ce l-ai adus să-l vinzi?
– Nu l-am adus să-l vând.
– Atunci, ce păcatele mele vrei să faci cu el?
– Vreau să-l fac de râs.


----------
Ştefan, către oşteni:
-Oşteni, să luptăm până la unu.
-De ce până la unu ?
-Pentru că la unu jumătate mergem la carciuma.
----------
Un moldovean se duce la un bar si striga:
– Marman, adu un rachiu ca ma ardie buzili!
Barmanul aduce, dupa cinci minute, iar:
– Marman, adu un rachiu ca ma ardie buzili!
Barmanul nervos aduce, dar dupa cinci minute:
– Marman, adu un rachiu ca ma arghe buzili!
Barmanul nervos ca o pruna uscata vine si zice:
– Asculta, în primul rând io sunt ‘barman’ si nu ‘marman’! In al doilea rând, ia gura de pe scrumiera!
----------
Un moldovean pieton în Cluj se plimbă împreună cu un prieten, când trece pe lângă el o maşină şi-l stropeşte de sus până jos.
Bineînţeles, şoferul demarează în trombă.
Moldoveanul, supărat foc:
– D-apăi la noi în Moldova nu se întâmplă aşa ceva. Dacă te stropeşte o maşină pe stradă, şoferul se dă jos, îşi cere scuze, te invită la el acasă, îţi usucă hainele, îţi dă ceva de băut…
Clujeanul:
– Ţi s-a întâmplat ţie aşa ceva?
Moldoveanu:
– Mie nu, nevesti-mii.

----------
Tatal si fiul la masa, mananca.
Fiul s-a intins dupa un cartof si a atins sticla cu tuica, care s-a clatinat dar n-a cazut.
Fiul (razand):
– Tata, uite, sticla aceasta tocmai a fost la un pas de moarte.
Tatal (grav):
– Si tu la fel.
----------
– Bre, moldovene, iti plac rusii?
– Da, mult.
– Dar romanii?
– Nu prea.
– De ce?
– Pentru ca l-au batut pe tata cu rigla la scoala, în ’37.
– Si ce face tatal tau acum?
– Ehe, l-au impuscat rusii in ’44.
----------
Un canibal a prins un moldovean si fugea cu el în spinare.. se intalneste cu un alt canibal,
– Ooo, azi o sa aveti ce manca, da’ ce natie e?´´
– E moldovean.
– Ooooo, dai mai bine drumul.
– De ce?
– Pai eu am prins ieri tot un moldovean, si cand l-am pus in ciaun sa fiarba, mi-a mancat toti cartofii pana a fiert apa.
----------
La o nunta in Moldova cineva se intereseaza:
– Care este mirele?
– Cel cu treningul nou!
----------
Într-un teatru din Bucureşti se juca piesa Ştefan cel Mare.
La un moment dat actorul principal strigă:
– Unde sunteţi moldovenii mei?
– Aici Măria Ta, au răspuns trei sferturi din sală.



----------
Un procuror DNA era în inspecţie prin satele Moldovei şi ajunge la o fermă:
– Trebuie să vă inspectez ferma să văd dacă nu cumva cultivaţi droguri ilegale!
– Nici o problemă, căutaţi unde doriti, mai puţin pe cîmpul din dreapta, îi răspunse fermierul.
Atunci procurorul îşi scoate legitimaţie şi i-o lipeşte de faţă:
– Vezi asta? Sunt procuror DNA şi caut unde vreau eu, nu unde îmi spui tu! Ai înţeles?
– Bine, mă scuzaţi, îi răspunse fermierul şi îşi continuă treburile în gospodărie.
Nu trec nici 10 minute şi pe cîmpul respectiv procurorul alerga de zor şi ţipa după ajutor, urmărit fiind de un taur cu spume la gură.
Fermierul lasă sculele din mînă şi aleargă imediat la gard, strigînd către procuror:
– Arată-i legitimaţia! Arată-i legitimaţia!
----------
Soţul şi soţia, moldoveni, sunt pentru prima dată la un restaurant, în Paris.
Se apropie chelnerul de ei, le dă meniul, totul în franceză.
Soţul încearcă să facă o comandă:
– Silvuple, le carne, le paste, le cartofi, le paine, le vin.
Vine chelnerul, le aduce exact tot ce a comandat.
Soţul, mulţumit, îi zice soţiei:
– Vezi draga mea, mă descurc bine cu franceza, ai fi rămas flămândă fără mine!
La care chelnerul:
– Aţi fi rămas flămânzi amândoi, dacă nu eram eu din Chișinău!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال