Mesaje de felicitare pentru soacră

 Mesaje de felicitare pentru soacră

 

E greu să îți găsești sufletul pereche, dar eu nu doar că l-am găsit, ci mi-am găsit și a doua mamă. M-ai ajutat de fiecare dată când m-am rătăcit. Îți sunt profund recunoscătoare pentru toate momentele în care m-ai îndrumat. La mulți ani!

********

 Îți mulțumesc foarte mult pentru că m-ai copleșit cu dragoste și respect și pentru că ai fost mereu acolo de fiecare dată când am avut nevoie de un sfat. Este foarte rar să găsești o soacră fantastică așa ca tine și mă simt norocos să te am. La mulți ani!

********

Minunata mea soacră, vă felicit cu ocazia zilei de naștere! Din tot sufletul vă doresc ca focul iubirii să ardă mereu în vatra familiei, să aveți parte de vânt de noroc și inspirație în cale, posibilități mari și puteri încrezătoare, idei minunate și iubire luminoasă în inimă. La mulți ani!

********

A mai trecut un an și asta nu face decât să-mi amintească cât de mult trebuie să sărbătoresc faptul că ești încă fericită și sănătoasă! Nu mi-aș putea dori o soacră mai bună. La mulți ani!

********

Îți mulțumesc foarte mult că îmi amintești mereu cât de norocos sunt. La mulți ani, scumpa mea soacră!

********

Ați crescut o familie atât de frumoasă și de iubitoare și mă consider binecuvântată că fac parte din ea. La mulți ani pentru cea mai iubitoare și primitoare soacră pe care o cunosc! Ești o femeie fantastică și sper să ai o zi minunată.

********

 Draga mea soacră, tu m-ai iubit și m-ai acceptat ca pe propriul fiu. Îți promit să îți iubesc fiica până la sfârșitul vieții. Mulțumesc pentru ea și mulțumesc pentru tine! La mulți ani!

********

Te felicit cu ocazia zilei de naștere, draga mea soacră! Vreau să-ți doresc bunăstare și fericire, bucurie și speranțe luminoase, familie prietenoasă și sărbători vesele, noroc neîndoielnic și dispoziție minunată. La mulți ani!


 

********

Dragă soacră, la mulți ani! Vă doresc viață lungă și plină de bucurii, să fiți mereu cu dispoziție bună și să vă simțiți excelent. Străluciți de fericire, dăruiți cunoștințe, binecuvântați-ne cu cuvinte bune și fapte. La mulți ani!

********

La mulți ani, dragă soacră! Din tot sufletul îți doresc sănătate și fericire! Și vreau să îți mulțumesc, că ați educat un fiu frumos, minunat și talentat, eu mă voi strădui, ca el să fie fericit cu mine. El vă iubește și vă respectă, și asta este binemeritat! Susținerea dumneavoastră se simte, și ea este foarte prețioasă pentru noi! Noi vă iubim!

********

La mulți ani femeii minunate care luminează chiar și cele mai întunecate zile cu zâmbetul și personalitatea ei sclipitoare. Tu ții împreună această familie și îți doresc să ai parte de cele mai frumoase lucruri în viață!

 

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال