Cele mai bune bancuri despre fotbal

Cele mai bune si mai amuzante bancuri despre fotbal si fotbalisti


 La casa de bilete a stadionului din Giuleşti, unde trebuia să aibă loc meciul dintre Steaua şi Rapid, un şomer care ar fi vrut să intre la meci îi dă casierului doar jumătate din preţul unui bilet la peluză.
- Nu e suficient... Mai trebuie să-mi daţi încă jumătate din sumă pentru a vă putea cumpăra bilet întreg...
- E drept, dar eu îmi iau angajamentul că o să mă uit numai la Rapid!

*****
Un fotbalist ii spune feciorului:
- Stii, oamenii destepti intotdeauna au dubii, pe cand cei prostanaci sunt foarte siguri pe ei.
- Serios, tata ?
- Absolut !
*****
 Un fotbalist este invitat la cununia unui prieten al său.
Înainte de începerea ceremoniei, preotul se apropie de el şi-l întreabă:
- Dumneavoastră sunteţi mirele?
 - Nu, eu fac parte din cei care au fost eliminaţi în semifinale!

*****
 - Care este ambitia fiecarui fotbalist?
- Sa arate ca Beckham sau Cristiano Ronaldo, dar sa stie si alfabetul.

*****
 - Ce este fotbalul ?
- Este un joc care se desfasoara intre 2 echipe de 11 jucatori, fiecare avand poarta sa.
- Jucatorii lovesc mingea cu piciorul si nu au voie sa o atinga cu mana.
- Si cine castiga ?
- Germania...


*****
După terminarea unui meci de fotbal, arbitrul merge spre casă împreună cu doi prieteni, ca să bea ceva.
- Dar n-o să se supere nevastă-ta că picăm aşa, pe nepusă masă?
- Fiţi liniştiţi, faţă de scorpiile care le-am avut, ea e mieluşel. Ajung acasă la arbitru şi soţia lui îi întâmpină bucuroasă.
- E o plăcere pentru mine să primesc musafiri, chiar dacă este puţin cam târziu, dar ştiu că meciul s-a disputat în nocturnă... Nu, nu mă culcasem, îmi aşteptam soţiorul drag.
- Poftiţi, aşezaţi-vă la masă! Imediat vă pregătesc nişte gustări, ca să nu mai beţi pe inima goală...
- Fantastic!, zice unul dintre prieteni, după ce femeia s-a dus la bucătărie. Cum de ai putut s-o educi aşa?
- Păi, spune arbitrul, noi am avut un căţeluş care lătra tot timpul şi mă deranja teribil. I-am arătat o dată cartonaşul galben şi, când m-a enervat din nou, i-am aratat cartonaşul roşu şi l-am eliminat, aruncându-l de la balcon...
- Şi ce legătură are treaba asta cu nevastă-ta?
- Nevastă-mea are şi ea deja un cartonaş galben!

*****
Niste fotbalisti naufragiaza pe o insula pustie.
Toti sunt disperati, dar unul ii linisteste:
- Nu va faceti griji, ne vor gasi in curand.
- De ce crezi asta ?
- Datorez taxele pe 5 ani la ANAF.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال