Navomodelism - o pasiune mai veche

Fiecare are o pasiune cel putin. Eu printre altele iubesc foarte mult navomodelismul si aceasta pasiune am capatat-o datorita deselor drumuri pe care in vremea copilariei le faceam la cercurile pioneresti. Erau bune la ceva si astea caci acolo se adunau o multime de pusti care incercau cu puterile lor sa-si faca ba un avion ba o barcuta ba mai stiu eu ce. In perioada aia era greu cu informatia dar ne-am descurcat. Ei bine zilele astea am vazut reclama la televizor la un ziar care avea un navomodel si anume o barca. Ei bine astfel mi-am adus aminte de copilarie si de activitatile de atunci. Si astfel am incercat sa vad ce modele fac romanii. Si iata ca am ramas uimit vazind ce faine sunt. Iata mai jos cateva poze care demnonstreaza lucrul asta:
Aceasta este o galera de Dunare:


Nava "Le Protecteur"

Caravela Nina:

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال