Cele mai bune bancuri cu chinezi

Cele mai bune si mai amuzante bancuri cu chinezi




*****
- E timpul să-ţi spun un lucru foarte important, i-am zis fiului meu de 15 ani.
- Despre ce e vorba, tată? îngână el.
- De fapt, tu ai fost adoptat, am şoptit eu.
- Dar e imposibil! exclamă el. Semănăm prea bine unul cu celălalt...
- Ei bine...i-am răspuns, asta pentru că suntem chinezi, la naiba!

*****
 - De ce in China femeile merg in urma barbatului, iar in America se intampla mai rar lucrul acesta?
- In China, cand o femeie merge in urma sotului inseamna ca-l respecta.
- In SUA, cand o femeie face acelasi lucru, inseamna ca-l urmareste.

*****
Un grup de turisti ajunge la Marele Canion sa asculte ecoul impresionant.
Prima data striga englezul:
- I love you!
Ecoul raspunde: I love you!
Apoi striga francezul:
- Je t'aime!
Ecoul: Je t'aime!
La sfarsit striga si chinezul:
- HOAN TING TONG TO HUI!
Ecoul: CE, MA?

*****
Un om, ieşit din spital după o spitalizare lungă, se întoarce acolo, să le facă o vizită colegilor de suferinţă.
El se opreşte la marginea patului unui nou pacient, un chinez, care a devenit brusc alb la faţă, se uita disperat spre el şi-i spunea în şoaptă:
– Woong sing hoo!
Apoi dă capul într-o parte şi moare.
Omul, iese foarte supărat de la spital, intră în primul restaurant chinezesc din zonă şi îi spune proprietarului:
– Scuză-mă, ce înseamnă “Woong sing hoo”?
– Mă, este o expresie stranie, poate din cauza pronunţiei, pentru că literalmente tradus înseamnă: “Gâtu măti, vezi că stai pe tubul de oxigen”

*****
Un medic chinez şi-a deschis o clinică privată în SUA şi la intrare a afişat o reclamă mare pe care scria: “Tratamentul costă 20 de dolari, în caz că boala nu vă trece, vă vom returna 100 de dolari.”
Un avocat, considerând o bună ocazie de a face rost de 100 de dolari, intră în clinică:
Avocatul:
– Mi-am pierdut gustul! Chinezul:
– Soră, adu medicamentul din cutia numărul şapte şi picuraţi-i pacientului în gură trei picături.
Avocatul:
– Ptiu, este benzină!
Chinezul:
– Felicitări, v-aţi recăpătat gustul, vă costă 20 de dolari.
Plăteşte iritat avocatul şi pleacă clocind o răzbunare…
Vine înapoi a doua zi.
Avocatul:
– Mi-a dispărut memoria, nu-mi mai amintesc nimic.
Chinezul:
– Soră, adu medicamentul din cutia numărul şapte şi picuraţi-i pacientului în gură trei picături.
Avocatul, enervat:
– Nuuu, acolo este benzină!… Mi-aţi dat şi ieri!
Chinezul:
– Felicitări, v-aţi recăpătat memoria, vă costă 20 de dolari.
 Avocatul, gata să crape de ciudă, plăteşte cei 20 de dolari dar bineînţeles că se întoarce a treia zi pentru a recupera banii.
Avocatul:
– Am o vedere foarte proastă, aproape că nu pot să văd nimic.
Chinezul:
– Din păcate nu am nimic pentru tratarea acestei boli. Poftiţi cei o sută de dolari.
Avocatul, fericit, ia bancnota dar când se uită la ea vede că-i de 20 de dolari.
Avocatul:
 – Dar…nu sunt decât 20 de dolari!
Chinezul:
– Felicitări, v-ati recăpătat vederea cea bună, vă costă 20 de dolari.
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال