Cele mai bune bancuri cu sefi

Cele mai tari si mai amuzante bancuri cu sefi


Discuţie între doi ceferişti:
– Ai auzit de nea Mircea? L-au concediat. Şi asta doar pentru că a intrat neanunţat în biroul şefului.
– Doar pentru atît?
– Păi a intrat cu tot cu locomotivă…

***** 
Directorul foarte pretenţios:
– Şi, ia spuneţi-mi domnişoară, cum vă descurcaţi pe calculator? întreabă şeful pe tânăra blondă.
– Nu ştiu. Pe calculator n-am încercat încă.

*****
– Şefu’, scuzaţi-mă că am întârziat, dar a trebuit să-mi duc soţia la maternitate, pentru naştere!
– Mă crezi tâmpit?! Şi săptămâna trecută ai venit tot cu scuza asta! Dar ce-i nevastă-ta, iepuroaică?
– Nu… Moaşă!



*****
Apare în presă un anunţ pentru un post de contabil şi un tip se duce la interviu.
Acolo, patronul îl întreabă:
– Poţi să îmi spui, te rog, cât fac 7 înmulţit cu 3?
Tipul se gândeşte şi răspunde:
– 22!
Apoi, pleacă blestemându-şi zilele că nu a luat un calculator cu el.
După două săptămâni este chemat şi i se spune:
– Felicitări, ai fost angajat!
Contabilul nu se poate abţine şi spune:
– Ştiţi, am calculat acasă cu calculatorul şi răspunsul meu era greşit! De ce m-aţi angajat?
– Răspunsul tău a fost cel mai apropiat de realitate!

*****
Se întâlnesc doi manageri:
– Te văd foarte supărat. S-a întamplat ceva?
– Da, soţia mi-a găsit o nouă secretară.
– Blondă sau brunetă?
– Cheală!
*****
Un mare industriaş are o secretară nouă, blondă.
Auzind din biroul său că telefonul sună de mult timp şi nimeni nu ridică receptorul, el dă buzna furios în biroul secretarei.
– De ce nu răspunzi, domnişoară?
– Oh, lăsaţi-mă, domnule, eu nu mai răspund. Din zece telefoane, nouă sunt pentru dv.!

*****
Seful catre secretara:
– Cheama toti angajatii la sedinta. Urgent!
– Prin e-mail?
– Nu, prin facebook. Va fi mult mai repede!

*****
Dupa ce bea cateva pahare intr-un bar, un tip se grabeste sa ajunga acasa, de teama ca sotia lui se va supara…
Ajuns acasa, il vede in dormitor pe seful lui in pat cu sotia.
Iese tiptil-tiptil si fuge inapoi la bar.
Ii povesteste barmanului ce s-a intamplat, la care acesta il intreaba:
– Si, tu ce ai facut atunci?
– Am iesit incetisor si am venit aici, ca mai am timp sa mai beau vreo doua beri…

*****
Un proaspăt contabil se prezintă la un interviu:
– Aş dori să mă angajez, nu am experienţă, dar învăţ repede şi sunt creativ!
Patronul se gândeşte şi spune:
– Ei bine, îţi dau o şansă. Avem un debitor. Dacă obţii de la el suma pe care ne-o datorează, te angajăm!
A doua zi tânărul pretendent se întoarce victorios cu suma.
– Fenomenal! Cum ai reuşit?
– I-am spus că dacă nu ne plăteşte, mă duc la ceilalţi creditori şi
le spun că ne-a plătit!

*****
O femeie vrea să divorțeze de soțul ei.
La tribunal, judecătorul o întreabă:
– Care este motivul divorțului?
– Acum ceva timp i-am făcut soțului meu cadou o bratara și ieri am văzut-o la mâna lui dreaptă.
Judecătorul zâmbește și spune:
– Dragă doamnă, acesta nu este un motiv de divorț.
Femeia supărată:
– Serios? Mâna lui dreaptă este secretara de la birou!
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال